AVG.

vrijdag 28 november 2014

Gehaakte gordijntjes

Er is al heel vaak naar mijn
gehaakte gordijntjes gekeken.

gehaakte gordijntjes
Hier zie je het eerste gordijntje dat ik had
gehaakt. En hierboven is het tweede,
daarvan had ik nog niet eerder een foto laten zien.
Grappig, je kunt door de spiegeling van het raam
 de tuinstoelen zien en de keukenkastjes.
De gordijntjes hangen nog steeds, maar
er zijn geen tuinstoelen meer, we hebben nu
een leuke serre met een lounge hoekbank.

Het patroon heb ik al vele malen gemaild
naar liefhebbers,die het ook wilden haken.
Het komt uit een oud boekje van
Durable, fantastisch toch,
dat het zo gewild is?

De gordijntjes blijven jaren mooi, vooral
als je ze stijft, dan hangen ze ook mooier voor het raam.

Wil je ook het patroon, laat het me weten,
dan geef ik het graag door.
Maar dan wel met je mail adres,
anders weet ik niet waar ik ze naar toe
moet sturen.
Als je het wilt dan verwijder ik na het lezen
je mail adres.

144 opmerkingen:

  1. Zo gezellig en sfeervol ...
    Mooi gedaan hoor ...
    Fijn weekend ...
    Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo ik ben Margo
      ik wil ook graag het patroon van het gordijntje.
      Mijn zus had deze vroeger hangen.

      Verwijderen
    2. Hoi Margo, geef je mail adres door, anders kan ik het je niet naar je toe sturen

      Verwijderen
    3. Hoi Loes,

      Mag ik het patroon voor het gordijntje? Dit is echt nostalgie.
      Wat ontzettend lief ook dat je dit met zoveel mensen deelt 🥰

      Hartelijke groet,

      Manula

      Verwijderen
    4. Hoi hobbyloes kan ik ook dat patroon krijgen
      Mijn email is leeneichelsheim@hotmail.nl of
      ljansen361Gmail.com
      Ik zoek er al jaren naar
      B v d .
      Groetjes leen

      Verwijderen
  2. Zoiets hadden wij in ons vorige huis ook ophangen.Wat een nostalgie!
    Nog steeds ben ik zelf bezig met een aantal gehaakte gordijntjes voor ons tuinhuis. Het staat nu even op een laag pitje, maar ik krijg meteen weer zin om ze af te maken.
    Groeten, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig, zoiets heb ik járen geleden al eens gehaakt! Uit een oud boek dat tóen nog nieuw was. :-)
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig gordijn. Zou Ik het patroon van je mogen hebben. Mijn email is bleijenbergdc@gmail.com. Bij voorbaat dank. Groetjes Dini

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohjho ja precies wat ik zoek, zou super blij zijn met het patroon grs en bedankt m-vestjens@ home.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beste Loes, ik zoek me al weken suf maar een patroontje. Heb zelfs via marktplaats boekjes gekocht maar daar staat niets in. Mag ik jouw patroon ook ontvangen?

    gr
    Hetty
    hettyvdberg@telfort.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Loes'. Mijn moeder woont op een afdeling dementerende. Nu vroegen ze of iemand een gordijntje kon haken. Ze had dit voorbeeld geprint. Nu is mijn vraag zou ik het patroon kunnen krijgen van jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Loes'.
    Carlavdzalm@hotmail.com
    Alvast ontzettend bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Loes' heb je mijn berichtjes ontvangen?

    Groetjes carlavdzalm@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. zou ik het patroon misschien ook mogen ontvangen op dj-tiger-68@outlook.com

    djw alvast

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Loes ik zou heel graag het patroontje van je willen ontvangen.ik heb in het verleden dit gordijntje en vele andere gehaakt maar heb de patroontjes niet meer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Wil, geef je mail adres dan stuur ik je het patroon door.

      Verwijderen
  12. Hallo Loes,

    Heb je voor mij ook het patroon van het prachtige gehaakte gordijn? Mijn mailadres is: alubbers67@gmail.com

    Alvast reuze bedankt en groeten van Arlene Lubbers

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Loes.
    Graag zoe ik het patroon ontvangen van het gehaakte gordijn.
    Alvast bedankt.
    Gr. Thea
    t.meijerink@sherpa.org

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Loes. Heb je voor mij ook het patroontje van het gehaakte gordijntje? Groetjes Rinie
    info@minimagic.eu
    Alvast bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heb je dit patroontje voor mij ?
    geertjetalhout@msn.com
    groetjes gea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. heb je dit patroontje voor mij ?
    geertjetalhout@msn.com
    groetjes gea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Loes

    Zou ik dit patroontje ook mogen hebben alsjeblieft,ik vind echt heel mooi.

    Gr.Lenie
    hwdewaard@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Loes

    Zou ik dit patroontje ook mogen hebben alsjeblieft,ik vind echt heel mooi.

    gr. Gerrie
    gerrier@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik zou super graag dit patroon van dit gordijntje willen. zoek het al een hele tijd. grt anita.
    afspijker@home.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zou ik ook dit patroon ook mogen hebben alsjeblieft. Ik vond zulke gordijntjes erg leuk toen ik woonde in Nederland voor twintig jaren. (Ik ben engelse.)

    Groetjes Gillian

    gf@koalaby.org.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Loes,
    ik vind het gordijn ontzettend mooi en zou heel graag het patroon van je willen ontvangen.
    Alvast bedankt en vriendelijke groet,
    Diana Kop
    Diana_kop@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Loes graag zou ik het patroon ontvangen van dit gordijntje. Lang geleden zelf gemaakt. Alle boekjes van Durabel heb ik bijna behalve die ene. Waarschijnlijk uitgeleend of weggegeven. Zou je het willen sturen naar jokebroersen@hotmail.com
    Ontzettend lief dat je dit wilt delen. Fijne avond, Joke Broersen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heb het boekje ook maar ik vind het jammer dat er geen teltekening bijstaat, zou wat makkelijker zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Even je e-mailadres achterlaten anoniem. Dan krijg je het toegestuurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Loes, wat een leuk patroontje zou ik het ook van jou mogen hebben,en heb je misschien advies hoe je ze zou kunnen stijven.
    groetjes Anne
    amvdzee@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Kunt u deze patroon naar mij doorsturen op curtisennel@casema.nl. Bij voorbaat dank. Was al heel lang op zoek naar zoits.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Kunt u mij deze patroon opsturen naar curtisennel@casema.nl.
    Bij voorbaat mijn hartelijke dank.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Zou u mij ook het patroon willen toesturen? Email is gea.engeler@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo
    Zou u mij aub ook het patroontje kunnen doorsturen aub,mijn Email adres is omma54@gmail.com
    Bij voorbaat hartelijk dank.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Witam
      Czy można dostać wzór szydelkowy?
      Z góry dziękuję

      Verwijderen
  30. Graag ontvang ik het patroon van het gordijntje mijn email ingridborremans@planet.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hallo Loes,

    Heb dit gordijntje vroeger ook vaak gehaakt, maar ben helaas het patroon kwijt.
    Zou ik het misschien van jou kunnen krijgen, daar zou je me een enorm plezier mee doen.
    Mijn emailadres is: nijwening@home.nl
    Bij voorbaat dank,
    Nies

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hallo Loes

    Heb vroeger dit gordijn ook gehaakt en zou het nu weer willen doen maar helaas het patroon heb ik niet meer. Als je het nog hebt zou je het dan willen delen. Mijn email adres is trudyklomp@kpnmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  33. dag Loes
    Kan ik het patroon van het gordijntje aub bekomen? dan haak ik het ook. Zo mooi!
    Katrien.wemaere@vsop.Be

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Loes,

    Zou ik van U het patroon van dit prachtige gehaakte gordijntje mogen krijgen?
    Alvast bedankt. Froukje
    froukje1959@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Loes,

    Wat een mooi patroon! Maar dat vinden blijkbaar heel veel mensen zo aan alle reacties te lezen!

    Zou ik dit patroon ook mogen krijgen?

    Bij voorbaad dank,

    Geurtsen_celina@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik ben het patroon kwijt en wil het graag weer hebben.E-MAIL jopieburgers88@outlook.com

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik zou ook graag het patroon hebben; email corriekleinendorst@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hallo Loes,
    Als je het patroontje nog steeds hebt, zou ik het ook graag willen ontvangen franka-f@live.nl
    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hallo Loes,
    Wat een leuk patroon. Zou ik die ook mogen ontvangen.
    Bij voorbaat dank.
    l.vanvelzen@kpnplanet.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hallo Loes , wat bijzonder dat er nog steeds het patroon aan jou gevraagd wordt ! Ben allang opzoek naar het boekje maar krijg het nog steeds niet te pakken , vandaar dat ik het nu toch aan jou wil vragen , het patroon van het gordijntje! Zou er heel blij mee zijn !!! Groetjes , Tiny Anker e-mail canker@chello.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hallo Loes,
    Woon al bijna 40 jaar in Nieuw Zeeland maar zou dolgraag dat gordijntje nog eens willen haken. Zou je me daarom heel alsjeblieft het patroontje kunnen sturen? Zou er ontzettend blij mee zijn.
    Groetjes, Marijke Bakker, tataramoa@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hallo Loes, ik heb ze ooit ook gehaakt en in ons 1e huis voor alle ramen. Dat was een werk, elk raam kamerbreed 4mtr en 1 raam 2mtr,maar met zoveel plezier gemaakt. :-)
    Ik zou het heel fijn vinden om het patroon te krijgen.
    Groetjes Bernadette Koot
    reskoot@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hallo loes zou ik het patroon van de gordijntjes kunnen krygen .alvast bedankt .javekurt@windowslive.com

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hoi Loes. Ik zou het patroon van de gordijntjes ook heel graag van je krijgen als het kan.
    sandrasibbel@hotmail.com. Alvast bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Zou ik het patroon oom mogen hebben? Zo mooi! BVD hillie hilliehummel_200@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hoi loes, zou ik het patroon mogen? Het is echt prachtig. Mirjammd@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hoi Loes zou je mij het patroon ook willen sturen. Het is echt heel mooi.
    Na famstender@kpnmail.nk

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hallo Loes...ik zoek me rot 🤣om dit patroon😣zou ik het van je mogen hebben....bvd sonja rurenga@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Dag Loes, zou je mij het patroon willen toesturen.
    Mooi hoor!!
    BVD
    Met vr.Groet Annie
    annie-1977@outlook.com

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Hoi Loes

    zou ik dit mooie patroon ook mogen ontvangen?

    susankroes@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Hallo Loes,

    zo mooi !
    Mag ik ook het patroon ?
    Dank je wel.

    pegscha@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hoi Loes ben al een tijd bezig met zoeken naar dit patroon heb het lang geleden gemaakt maar ben het patroon kwijt en ook het gordijn door meerdere verhuizingen.
    Zou het leuk vinden om het te haken voor mijn keukenraam dus zou ik erg blij zijn met het patroon Gr Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Mijn mail adres is hentieta0854@hotmail.com Gr Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Hallo hobbyloes. Mijn moeder heeft deze gordijntjes vroeger ook gehaakt. Ik zou graag het patroon van je krijgen. Mijn e-mail adres is . sanver076@ ggmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Hallo hobbyloes. Ik zou zo graag het gordijn haken voor mijn keukentje .Ik vind het echt prachtig. Zou je het patroon naar me willen mailen ? Petraharteveld@hotmail.com in kleine letters...is mijn adres. Bij voorbaar dank hoor ! Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. goeiemiddag loes

    Graag h ad ik ook het patroontje ontvangen.
    Bedanket hiervoor
    nancysachem@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Hallo,

    Wat een mooi gordijn. Ik zal graag het patroon ontvangen
    Groetjes Kim

    Kchrist83@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Beste Loes,

    Hopelijk geldt je aanbod uit 2014 (!) om het gordijnpatroontje door te sturen nog steeds. Mijn e-mailadres is vergeercoolen@gmail.com. Alvast bedankt!

    Groetjes, Lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Hallo Loes, ik hoop ook dat je aanbod nog geld. Ik heb vroeger meters van dat gordijntje gehaakt zou z3 graag weer willen haken.
    Mijn e-mail is yvonneriemsema@hotmail.com. Alvast hartelijk dank..

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Hoi Loes,
    Ook ik zou graag het gordijnpatroontje graag willen ontvangen.
    Alvast bedankt!

    Groetjes,Johanna
    jootjedejonge@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Keiii mooi. Heb ze vroeger ook gehaakt maar helaas door een aantal verhuizingen het patroon kwijtgeraakt.
    Zou ik het van u mogen hebben?
    BVD ria
    ria_dirks@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Frederie Homburg8 februari 2020 om 20:36

    Beste Loes, zou jij mij het patroon van dit prachtige gordijn willen sturen? Zou je heel dankbaar zijn.
    info@frederiehomburg.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Dag Loes zou ik het patroon van het gordijntje kunnen krijgen aub. vickyhuttener0310@hotmail.com. Beleefde groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Beste Loes,
    Zou je mij het patroon willen sturen? Bij voorbaat dank.
    vreugdenhil.corine@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Hallo Loes, mag ik het patroon van je. bij voorbaat dank.
    aag.dentener@gmail.co

    Aag

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Hoi Loes, heel lang geleden heb ik dit gordijntje ook gehaakt. Helaas ben ik het boekje kwijt. Zou je mij aub het patroon willen toesturen.
    irenewolfsmaastricht@msn.com

    Groetjes Irene en alvast heel erg bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Dag Loes, ook ik zou heel graag het patroon willen ontvangen.

    Vriendelijke groet Linda

    linny3565@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Prachtig patroon ook ik zou graag dat patroon willen ontvangen
    Met vriendelijke groet Elly Janssen

    BeantwoordenVerwijderen
  70. hallo loes mag ik van jou dat patroontje vindt het zo mooi mijn e mail is r.saarloos @casema.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  71. ohh wow ik heb meters gehaakt in dit patroon encer jaren van genoten. en dan.... doe je het weg:( spijt spijt mag ik het patroon van je??
    moosschneider@msn.com

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Halloo Loesje...heb dit gordijntje ontdekt..zou u me het patroontje kunnen doormailen aub..christinearys@hotmail.com
    Hartelijk dank

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Misschien lees je dit niet meer, maar ik wil toch een gokje wagen. Zou ik op d.deetje@gmail.com het patroon mogen ontvangen? Je zou me er zo blij mee maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Zou graag het patroontje willen hebben als het mogelijk is
    Alvast djw hulshofroelie@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Goedemiddag

    Ik ben weg van de gordijntjes. Zou i aub het patroon mogen hebben?

    met vriendelijke groet

    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Dag loes,

    Zou ik het patroon mogen ontvangen ?

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Hoi hobbyloes. Ik ben al een tijd op zoek naar het patroon van DE gordijntjes. Top dat ik het hier vind. Kun je het patroon naar mij mailen. Dat zou ik super vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zou heel graag het patroon ontvangen: rijpma.bakker@gmail.com

      Verwijderen
  78. Hoi loes,

    Zou heel graag het patroon willen ontvangen.
    Heb vroeger de gordijntjes veel gehaakt en vindt ze nog mooi.
    e-mail adres wieshaex@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Dag Loes,
    Nog steeds zijn het prachtige gordijntjes.
    zou graag het patroon ontvangen.
    Mijn email is: lia_dobber@hotmail.com.
    Alvast bedankt.
    Groetjes Lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Ik zou graag je patroon krijgen. isabelle.alonso@hotmail.com
    Alvast bedankt!! Mvg,

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Mag ik het haakpatroon van je ontvangen. Ik wil het heel graag gaan haken. Graag naar anjebuiter@live.nl
    Alvast bedankt, groetjes Anje

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Zou ik het patroontje ook mogen? Bedankt . Groetjes Ursula

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Goedenavond,
    Zou ik het patroon ook mogen??
    Bij voorbaat dank!!
    Mijn @ is: etemstee@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Hallo
    Zou ik het patroon ook van u mogen alvast bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Mijn mail is neloscar1007@outlook.com

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Mijn mail is neloscar1007@outlook.com

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Goedemorgen Loes, graag ontvang ik het patroon. rdjager@caiway.nl
    alvast bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Hoi loes, ik zou graag dit patroon willen hebben. mijn email is mathildaprior@gmail.com

    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Hoi Loes, ik wil ook graag het patroon ontvangen van crea 5220, ruitvorm (gehaakt gordijntje)

    Al vast bedankt email cm.ros@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Hallo Loes.
    Mijn handen jeuken om dit gordijntje te haken voor de caravan.
    Wil je me alsjeblieft het patroon sturen naar:
    durige2@hotmail.com
    Alvast bedankt.

    Vriendelijke groeten,
    Riët Janssen

    BeantwoordenVerwijderen

  91. Hoi Loes
    ik zou ook graag dat patroon van die gordijntjes willen
    zou je die ook naar mij willen sturen
    alvast bedankt adrianaflantua@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Ik zou ook graag het patroon willen, dankjewel

    wimke_8@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Hoi Loes, zou ik ook het patroon mogen ontvangen? Alvast heel erg bedankt!

    roosbergmans@kpnmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Hallo Loes, Zo'n leuk patroon! Ik zou hem ook graag ontvangen zodat ik ze in onze boerderij kan hangen. Groet, marjolein
    ikkuh60@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Zou je mij het patroon door willen mailen?
    Ooit heb ik deze voor heel het huis gehaakt maar ben het patroon kwijt. Zou voor mijn huidige huis in Scotland dit ook weer willen.
    Alvast bedankt,
    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Hoi Loes, geldt het aanbod nog? Ook ik heb alles afgezocht op internet naar dit patroon.
    Wil je het me toesturen?
    Gr., Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  98. vergeet mijn emailadres: v.pennings@xs4all.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Goedeavond is het nog mogenlijk dat ik ook het patroon gemaild kan krijgen. Mij mail is a.hoek1980@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Hoi wat leuke gordijntjes, deze zou ik graag willen maken, is het mogelijk dat ik het patroon gestuurd krijg naar wortelpinke@hotmail.com ?
    Groetjes Rion

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Hoi, wat een leuke gordijntjes! Kan ik het patroontje krijgen? E-MAIL : c.auman@outlook.com. Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Goededag zijn mooie gordijnen zou graag het patroontje ontvangen op mijn mail Mariannerulo@hotmail.com bvd

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Hallo
    Ik zie de gordijntje zal ik het patroon kunnen krijgen ???
    Laural@joopenlaura.nl
    Alvast super bedankt
    Gr laura

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Hallo, is het patroontje nog te krijgen? Alvast dank bij voorbaat.
    nancysachem@hotmail.com
    grt nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Goedemiddag
    Kan ik het patroon van de mooie haak patroon van u mogen ontvangen .ik hoor het graag van u . wilma.selman@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Zou je mij ook het patroon willen mailen. Heb het boekje ooit gehad maar kan het niet vinden,bij voorbaat heel hartelijk dank
    c.kooijmans@home.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Hallo,
    Zou je mij ook het patroon willen opsturen?Vind hem erg mooi!!
    Mailadres gerardakramer@hotmail.com
    Bik voorbaat dank
    Hart gr Gerarda

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Hoi Loes, zou ik dit patroon ook mogen ontvangen van je. Heb ze jaren geleden gehaakt voor de caravan en het huis en wil ze nog een keer maken voor de slaapkamer. Vast bedankt groetjes Yvonne
    yvonnetomeij@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Hoi Loes,
    Ik wil deze gordijntjes gaan haken, mag ik het patroon? Als er kosten zijn...laten weten.
    Hartelijk dank Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Hoi Loes, wat een mooi patroon, ben ik al jaren naar op zoek.
    Zou ik dat van u mogen ontvangen?
    Alvast ontzettend bedankt.
    Karin Thijs

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Oja, mijn mailadres is
    karinthijs.kt@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Hoi Loes
    In de jaren 80 en 90 meters gordijnen, spreien en tafelkleden gehaakt. Nu wil mijn kleindochter van 13 graag gehaakte gordijntjes op haar nw kamer. Zou graag het patroon ontvangen.
    Alvast reuze bedankt.
    Vr groet
    Ria Roubos
    mje878@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Hallo
    Heb je dit patroontje nog?? Ik heb deze vroeger gehaakt maar geen gordijnen of patroontjes meer..alvast bedankt...mag Jennie
    Alvast bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Mijn moeder heeft ze ooit gehaakt maar door een brand zijn ze verloren gegaan. Nu wil ik ze zelf gaan haken dus ontvang ik graag het patroon. leasemama@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  115. hallo loes
    graag zou ik het patroon van het gordijn willen ontvangen
    ik heb dit vroeger ook eens gehaakt maar ben het boekje kwijt geraakt b.v.d mijn mail adres is wilma1_boertje@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Hallo Loes, heb je het patroon van het gordijntje nog? Dat zou ik heel graag willen ontvangen

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Zou ook graag het patroon van de gordijntjes ontvangen mijn e-mail adres is thibautanny@hotmail.com
    Dank bij voorbaat
    Anny

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Zou ik ook het patroon van de gordijntjes mogen. Vind ze zo mooi
    Mijn mailadres is pjharthoorn@gmail.com
    Alvast bedankt!!
    Met vriendelijke groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Hoi Loes, zou graag het patroon ontvangen, maria@de-bossen.nl Dankjewel

    BeantwoordenVerwijderen
  120. Hallo Loes, ik zou graag het patroon ontvangen annet_wanders@hotmail.com
    Dank je wel alvast.

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Hallo Loes, wil je mij het patroon toesturen? inekebrink@live.nl
    Alvast bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  122. Hoi Loes wil je mij het patroon toezenden ik heb ze lang geleden al eens gehaakt maar kan nergens het patroon meer vinden alvast bedankt dicky1961@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Hallo Loes,zou ik het patroon van de gordijntjes van je mogen ontvangen. Ik heb ze jaren geleden eens gehaakt maar het patroon is zoek geraakt. Mijn emailadres is birgit.teisman88@gmail.com
    Alvast bedankt voor de moeite

    BeantwoordenVerwijderen
  124. Mag ik van u het mooie haakpatroon?
    Ellenhuisintveld@home.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Prachtig patroon. Zou ik het ook mogen?
    bjmbv7 at gmail.com
    At natuurlijk vervangen door het apestaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  126. Goedemorgen Loes, Wat ontzettend leuk dat je dit patroon wilt delen. Ik heb het in het verleden gemaakt (jaren 80) voor mijn flat. Alles van vroeger komt weer terug haha, dus deze gordijnen wil ik nu haken voor mijn woonkamer. Ben al lang aan het zoeken naar het patroon en opeens is het er. mijn email is j.bosma30@chello.nl. Vast heel hartelijk bedankt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  127. Goedemorgen, ik zou ook graag het patroon ontvangen...alvast bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Graag het patroon. Mijn e-mail adres oranje00@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  129. Wij zijn bezig met een bruin cafe te maken in ons verzorgingshuis. Dus deze ouderwetse gordijntjes zouden er geweldig in staan. En ik heb inmiddels een bewoner en vrijwilliger gevonden die ze willen haken. Dus dat is geweldig. Nu nog een patroon 😉. Zou je dit willen mailen naar bianca.schillemans@tantelouise.nl
    Alvast hartelijk bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Hoi hoi, wat een leuk gordijn en nog leuker dat jij het patroon wil doorsturen.
    Ik zou het graag ontvangen op vibes1964@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  131. zou u mij ook het patroon kunnen mailen ga het gordijntje voor iemand afhaken die nu in een hospice ligt bvd henny19601gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  132. Zou u mij dit patroon kunnen mailen a.u.b. zo mooi!
    plukdedag@zeelandnet.nl

    BeantwoordenVerwijderen