AVG.

donderdag 26 juni 2014

Bloemkoolsalade met quinoa

Deze frisse salade kwam ik hier
tegen, een leuke blog met heerlijke recepten,
het leek me lekker en heb het direct gemaakt.
Toevallig had ik net bloemkool gekocht, haha (!)
De bloemkool verwerk je rauw,
geen probleem voor mij, want als ik
bloemkool schoonmaak, eet ik altijd wel een
paar roosjes rauw op.

Deze op de foto heb ik de eerste keer gemaakt
en geen feta, maar met walnoten erdoor.
De tweede salade toch weer iets veranderd,
en om het pittiger te maken,
heb ik er een half rood pepertje fijn
gesnipperd en de helft
van een paprika in fijne reepjes erdoor
gemengd, ook nog eens voor meer kleur,
want dat doet ook wat
voor de smaakpapillen, en natuurlijk
om het er smakelijk uit te laten zien !


En smakelijk was het zeker.


1 opmerking:

  1. Een lekkere en frisse, zomerse maaltijd!
    Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen